Bilgi->Bilgi | 1 | Lisans düzeyinde kazanılan yetkinlikler temelinde mimarlık, planlama, tasarım temel
alanında özgün çalışmalar için gerekli temeli sağlayan ileri düzeyde bilgi ve kavrayışa sahiptir. |
Bilgi->Bilgi | 2 | Mimarlık / planlama / tasarım alanı ile ilgili diğer alanlar arasındaki ara yüzlerde bilginin doğası, kaynakları, bilgi üretimi ve bilginin sınanmasına ilişkin sorunlar konusunda eleştirel farkındalığa sahiptir. |
Beceriler->Beceriler | 1 |
Mesleki yüksek lisansta mesleki uygulama yeterliliği için gerekli bilişsel ve pratik becerileri kazanır.
|
Beceriler->Beceriler | 2 | Kazanılan bilgi, kavrayış ve problem çözme becerilerini yeni ve alışılagelenin dışındaki ortamlarda, alanıyla ilgili daha geniş, disiplinler arası, çok disiplinli ve disiplinler üstü bağlamlar içerisinde uygular. |
Beceriler->Beceriler | 3 | İlgili araştırma alanında yeni bilgi ve yöntemler geliştirebilme ve farklı alanlardan gelen
bilgiyi tümleştirmek için gerekli uzmanlaşmış problem çözme becerilerine sahip olur. |
Beceriler->Beceriler | 4 | Bir akademik araştırmayı eleştirel olarak yürütür, akademik diyalogu eleştirel ve kategorik sonuçları için yürütür. |
Yetkinlikler->Yetkinlikler (Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme) | 1 | Alanıyla ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yönetir. |
Yetkinlikler->Yetkinlikler (Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme) | 2 | Çalışma ve öğrenim ortamlarında bağımsız davranır ve sorumluluk alır, bir proje tanımlar ve yönetir. |
Yetkinlikler->Yetkinlikler (Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme) | 3 | Karmaşık, öngörülemeyen ve yeni stratejik yaklaşımları gerektiren çalışma veya öğrenim
bağlamlarını yönetir ve dönüştürür. |
Yetkinlikler->Yetkinlikler (Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme) | 4 | Alanında akademik ortamlarda veya uygulama ortamlarda çalışan ekiplerin mesleki bilgi ve pratiğine katkıda bulunur ve/veya stratejik başarımını gözden geçirmek amacıyla sorumluluk üstlenir. |
Yetkinlikler->Yetkinlikler (Öğrenme) | 1 | Öğrenimini büyük ölçüde kendi başına yönlendirmeye ya da bağımsız olarak sürdürmeye
olanak veren öğrenme becerilerine sahiptir.
|
Yetkinlikler->Yetkinlikler (İletişim ve Sosyal) | 1 | Bir çalışmada ulaşılan bulgular ve sonuçlar ile bunların temelinde yatan bilgi ve rasyoneli uzman olan ve olmayan gruplarla açık ve sistemli bir biçimde paylaşır. |
Yetkinlikler->Yetkinlikler (İletişim ve Sosyal) | 2 | Sosyal normlar ve ilişkiler üzerinde diyalektik düşündüğünü gösterir, değişim için öncülük eder. |
Yetkinlikler->Yetkinlikler (İletişim ve Sosyal) | 3 | Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyinde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurar |
Yetkinlikler->Yetkinlikler (İletişim ve Sosyal) | 4 | Dili, sembolleri, metinleri etkileşimli olarak kullanır. |
Yetkinlikler->Yetkinlikler (İletişim ve Sosyal) | 5 | Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde etkileşimli olarak kullanır. |
Yetkinlikler->Yetkinlikler (Alana Özgü) | 1 | Bir akademik araştırmayı sistemli ve eleştirel olarak yürütür, akademik diyalogu eleştirel ve
kategorik sonuçları için yürütür; ulusal ve uluslararası ortamlarda bildiri sunar ve yayın yapar. |
Yetkinlikler->Yetkinlikler (Alana Özgü) | 2 | Mesleki yüksek lisansta mesleki uygulama yeterliliği için geçerli sertifikasyonu kazanmak için gerekli yetkinliklere sahiptir. |
Yetkinlikler->Yetkinlikler (Alana Özgü) | 3 | Bilgi ve kararlarının uygulanmasından doğabilecek toplumsal ve etik sorumluluklarının bilincinde
olarak, bilgiyi tümleştirir ve karmaşık durumları ele alır, eksik ya da sınırlı enformasyonla karar üretir. |
Yetkinlikler->Yetkinlikler (Alana Özgü) | 4 | Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirir ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirir. |
TEZSİZ