YAZ OKULUNDA BİR BAŞKA ÜNİVERSİTEDEN DERS ALMA PROSEDÜRÜ
2022-23 AKADEMİK YILI YAZ OKULU DÖNEMİNDE Bir Başka Üniversiteden YERİNE ALINABİLECEK DERSLER:
- INAR 2210-2220 Interior Design I-II
- INAR 2234 Materials and Methods of Construction II
- INAR 3310 Interior Design III
- INAR 4410 Interior Design V
* Diğer dersler için Bölüm Başkanlığı ile iletişime geçilmelidir.
**Yaşar Üniversitesinde 2022-23 Akademik Yılı Yaz Okulunda açılan dersler (INAR 3320, INAR 4420, INAR 3333, INAR 4433, INAR 4491) başka üniversiteden alınamaz.
ÖĞRENCİ BAŞVURU SÜRECİ:
- İlk olarak, aşağıda belirtilen maddelerdeki belgeler (a., b., c.) e-posta yoluyla ilgili dersi fakültemizde veren öğretim elemanına gönderilmelidir.
- INAR 2210-2220: Doç.Dr.Gülnur Ballice
- INAR 2234:Öğr.Üyesi Zeynep Sevinç Karcı
- INAR 3310:Öğr.Üyesi Belgin Terim Çavka ya da (izinliyse) Öğrt.Gör.Sergio Taddonio
- INAR 4410:Öğr.Üyesi Ebru Karabağ ya da (izinliyse) Dr.Öğr.Üyesi Meltem Eranıl
- “Yaz Okulunda Bir Başka Üniversiteden Ders Alma Dilekçe Formu” öğrenci tarafından doldurulmalıdır. (https://inar.yasar.edu.tr/yaz-okulunda-bir-baska-universiteden-ders-alma/)
- “Ders İzlence Formu”/Syllabus (Bir başka üniversiteden alınması planlanan dersin içerik, kredi[1], dil bilgilerini[2] içermelidir.)
- “Summer School Instructor Approval Form” boş hali (https://inar.yasar.edu.tr/yaz-okulunda-bir-baska-universiteden-ders-alma/)
2) İlgili dersi fakültemizde veren öğretim elemanı “Summer School Instructor Approval Form”u doldurduktan sonra, öğrenci e-posta yoluyla tüm formları (a., b., c.[doldurulmuş hali]) Bölüm Başkanlığı’na göndermelidir.
3) Bölüm Başkanlığı’ndan gelen uygunluk bilgisinin yer aldığı e-posta ve diğer tüm formlar (a., b., c. [doldurulmuş hali]) Fakülte Sekreterliğine e-posta yoluyla iletilmelidir.
*Fakülte Yönetim Kurulu onayı çıktıktan sonra yaz okulunda bir başka üniversiteden ders alınabilir.
**Öğrenci yaz okulu ders alma başvuru sürecini, alacağı dersin başlama tarihinden en geç 1 hafta öncesinde tamamlamalıdır (Fakülte Sekreterliğine iletmiş olmalıdır).
ÖĞRENCİ NOT SAYDIRMA SÜRECİ:
- Ders alma süreci tamamlandıktan sonra başka üniversiteden alınan derse ait not bilgisini içeren transkript Fakülte Sekreterliğine e-posta ile iletilmelidir.
- Diğer okuldan alınan transkript belgesinin ders seçim döneminden en geç 1 hafta öncesinden Fakülte Sekreterliğine iletilmesi saydırma işlemlerinin gecikmemesi ve yeni dönem ders seçiminde sorun yaşanmaması adına çok önemlidir.
- Öğrencinin durumu Fakülte Yönetim Kurulu tarafından değerlendirilir. Kurul onayı çıktıktan sonra Öğrenci İşleri Müdürlüğü sistemde o dersin saydırma işlemlerini gerçekleştirir.
[1] Dersin Yaşar Üniversitesi’ndeki eşdeğerinin kredisi değil, bir başka üniversiteden alınan dersin kredisi geçerli olacaktır. Eksik kredi kalırsa, öğrencinin seçmeli dersler ile tamamlaması öngörülmektedir.
[2] Dersin eğitim dili İngilizce olmalıdır.